Oferta dla firm

Przygotowanie planu rozwoju eksportu

Plan rozwoju eksportu jest planem marketingowym wprowadzenia produktów lub usług na wybrany rynek zagraniczny bądź kilka rynków zagranicznych jednocześnie. Plan rozwoju eksportu pozwala w sposób przejrzysty zebrać i usystematyzować informacje i fakty o rynku zagranicznym, na którym Państwa firma zamierza działać, a następnie zaplanować właściwą strategię w zakresie produktu, ceny, dystrybucji czy też promocji oraz przygotować harmonogram działań niezbędnych do osiągnięcia zamierzonych celów.

Żadna działalność nie jest zbyt mała aby nie móc ująć jej w planie rozwoju eksportu.

Przykładowa zawartość planu rozwoju eksportu

NDA (ang. non-disclosure agreement) to umowa poufności zawarta pomiędzy co najmniej dwiema stronami, które zobowiązują się do wymiany poufnych materiałów lub wiedzy z zastrzeżeniem ich dalszego nierozpowszechniania.

  • Analiza konkurencyjna przedsiębiorstwa pod kątem produktów
  • Wybór rynków docelowych dla działalności eksportowej
  • Podstawowe informacje o wybranych rynkach docelowych
  • Opis bieżącej sytuacji przedsiębiorstwa w najważniejszych obszarach funkcjonowania oraz prognoza rozszerzenia działalności z uwzględnieniem rozwoju poprzez eksport
  • Analiza SWOT produktów eksportowych na poszczególnych rynkach docelowych
  • Opis celów i strategii eksportowej
  • Działania niezbędne dla realizacji celów polityki eksportowej
  • Szacowana wielkość kosztów oraz wstępny harmonogram wdrażania strategii eksportowej